Obchodní podmínky pro studio Nejenfyzio
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb ve studiu Nejenfyzio ( dále jen provozovatel ) IČ 09164596, v provozovně na Zámečnické 324/2, Znojmo, a kupujícím poskytovaných služeb ( dále jen klient ).
1.2. Provozovatel poskytuje masážní, regenerační a rekondiční služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
2. Objednávka služeb
2.1. Termín návštěvy
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky, emailem, sms. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas.
2.2. Přeobjednání
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na terapii dostavit, informujte o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením terapie. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci klienta.
2.3. Předčasný příchod
Prostory studia nejsou přístupné v libovolnou dobu a ve studiu není čekárna. S ohledem na ostatní návštěvníky studia je možno přijít nejdříve 5 minut před dohodnutým termínem.
2.4. Pozdní příchod
Dostaví-li se klient max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude masáž provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci klienta.
2.5. Absence klienta
V případě nepřítomnosti nebo příchodu na terapii se zpožděním delším než 15 minut bude po klientovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané terapie.
2.6. Odmítnutí terapie
Terapie může být odmítnuta v těchto případech:
klient se dostaví :a) se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
b) v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) se zdravotními problémy medicínského charakteru
d) v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) vyjadřuje se během objednání terapie nepřístojným způsobem
2.7. Předčasné ukončení terapie
Terapie může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během terapie u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo
b) během terapie se u klienta objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, nebo
c) během terapie u klienta objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo
d) během terapie se klient bude přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
2.8. Informovaný souhlas klienta
Klient je před terapií instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne terapii podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
2.9. Ceník
Ceník je k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. Všechny ceny obsahují DPH vy výši 21%.
3. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí klient bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
4. Závěrečná ustanovení
4.1 Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího terapeuta.
4.2. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 6. 2020